Czas i koszty dostawy

I. KOSZTY DOSTAWY

  1. Przesyłki na terenie Polski

    Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 500,00 zł - koszty przesyłki GRATIS.

     Opłata przy opcji Płatności z góry ( przelew bankowy, Przelew24, płatność Shoper )

    Sposób wysyłki Wartość zamówienia
    do 299 zł od 300 zł do 499 zł  powyżej 500 zł
    Paczkomat Inpost 11,99 zł  8,99 zł   gratis
    Kurier Inpost 14,49 zł 9,99 zł  gratis
    DPD 22,99 zł 22,99 zł  gratis

    Dodatkowa opłata przy opcji Płatność za pobraniem.

    Sposób wysyłki Opłata
    Kurier Inpost  2,50 zł
    DPD
    0,7% min. 4,54 zł
     

    Powyższe warunki wysyłki nie obowiązują w czasie trwania akcji darmowej dostawy.

  2. Przesyłki zagraniczne

    Koszt przesyłki podaje się dla jednej paczki o maksymalnej wagi 23kg.

     Sposób wysyłki  Kraj  Przewidywany czas dostawy Koszt wysyłki 
    DPD  Niemcy 3-5 dni  68 zł 
     Anglia 3-5 dni  110 zł 
     Czechy 3-5 dni  60 zł 

 


II. CZAS REALIZACJI ORAZ STATUS ZAMÓWIENIA

  1. Czas realizacji jest podany przy każdym produkcie. Czas realizacji całego zamówienia jest równy czasowi realizacji produkcie o najdłuższym czasu realizacji.  

  2. Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za zamówienie w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia. W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje anulowane.

  3. TERMIN OTRZYMANIA PRZESYŁKI = CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA + CZAS DOSTAWY

  4. Status zamówienia można sprawdzić, klikając na poniższy link i wpisując jego numer.

            Status Zamówienia SPRAWDŹ TUTAJ

  5. Przesyłkę można zlokalizować klikając wybranego przewoźnika poniżej i wpisując w odpowiednim polu numer przesyłki:

     Inpost DPD


III. POSTĘPOWNAINE W PRZYPADKU USZKODZENIA TOWARU PRZY DOSTARCZENIU

Jeżeli po otrzymaniu towaru wykryjecie Państwo w nim wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej.

Jeżeli zauważycie Państwo iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym.

Uszkodzenie paczki można również zasygnalizować w panelu paczkomatu, przy momencie jej odbioru.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium