REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
LYN COSMETICS
-
WARUNKI OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki uczestniczenia w Programie Lojalnościowym.
- Program Lojalnościowy prowadzony jest wyłącznie pod adresem www.lyn.pl (dalej jako: „Strona internetowa”) lub na miejscu w sklepie stacjonarnym prowadzonym pod adresem Centrum Handlowe Marywilska 44, ul. Marywilska 44 lok. C156-C160, 03-042 Warszawa.
-
DEFINICJE
- Organizator - LynNails Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marywilska 44 lok. C156-C160, 03-042 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000687629, kapitał zakładowy 50 000,00 PLN, (pięćdziesiąt tysięcy złotych) wniesiony w całości, REGON: 367864822, NIP: 5242836578.
- Sklep Internetowy - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.lyn.pl.
- Program lojalnościowy - program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez Organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Punkt - punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające otrzymanie nagrody i/lub rabaty na warunkach określonych w Regulaminie.
- Uczestnik - osoba, która wyraziła zgodę na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym, posiadająca konto w Sklepie internetowym.
- Administrator danych osobowych – LynNails Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marywilska 44 lok. C156-C160, 03-042 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000687629, kapitał zakładowy 50 000,00 PLN, (pięćdziesiąt tysięcy złotych) wniesiony w całości, REGON: 367864822, NIP: 5242836578.
- Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem Sklepem Internetowym.
-
ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
- Program Lojalnościowy prowadzony jest wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym jest dobrowolne dla każdego Uczestnika.
- Uczestnictwo w Programie Lojalnościowym wymaga posiadanie zarejestrowanego konta w Sklepie Internetowym (dalej jako: „Konto”).
- Uczestnik może bez podawania przyczyny, w każdym momencie wyrazić wolę rezygnacji z udziału w Programie Lojalnościowym poprzez wysłanie stosownej wiadomości na adres e-mail: sklep@lyn.pl. Rezygnacja z udziału w Programie Lojalnościowym oznacza automatyczne usunięcie konta Klienta z Sklepu Internetowego.
- Uczestnik zakłada Konto w Sklepie Internetowym poprzez naciśnięcie przycisku „Zarejestruj się” w zakładce „Moje Konto” znajdującej się na dole Strony internetowej oraz wypełnienie formularza rejestracji. Szczegółowe zasady zakładania Konta określone są Regulaminie Sklepu internetowego znajdującym się na Stronie internetowej w zakładce „Pomoc – Regulamin”.
-
ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
- Zapisanie się do Newslettera automatycznie generuje każdemu Zarejestowanemu Uczestnikowi 100 Punktów.
- Uczestnicy zbierają Punkty poprzez zakupy w Sklepie Internetowym według zasady – każde 10 PLN wydane na Produkty w Sklepie Internetowym generuje 1 Punkt dla Uczestnika.
- Za każdą ocenę Produktu przez Uczestnika i zatwierdzoną przez Administratora Sklepu Internetowego, przyznaje się Uczestnikowi 20 Punktów. Każdy Uczestnik może wystawić maksymalnie 10 ocen Produktów w ciągu roku kalendarzowego. Organizator zastrzega sobie prawo odmowy zatwierdzenia ocen bez podania przyczyny.
- Aby otrzymać Punkty, Uczestnik musi być zalogowany na swoim Koncie, z którego przystąpił on do Programu Lojalnościowego. Punkty generowane są automatycznie po potwierdzeniu odbioru zamówienia przez Uczestnika i są widoczne w panelu „Panel Klienta” na Stronie internetowej. Uczestnicy niezalogowani na Koncie, z którego przystąpili do Programu Lojalnościowego, w momencie składania zamówienia w Sklepie Internetowym nie otrzymają Punktów.
-
ZASADY KORZYSTANIA Z PUNKTÓW
Ustala się 3 progi rabatu w zależności od liczby punktów aktualnie posiadanych przez Uczestnika:
- Od 100 do 199 punktów - 5% rabatu wartości koszyka
- Od 200 do 299 punktów - 10% rabatu wartości koszyka
- Od 300 punktów - 15% rabatu wartości koszyka
-
WAŻNOŚĆ PUNKTÓW
- Każdy Punkt zebrany przez Uczestnika ważny jest przez 180 dni od momentu jego uzyskania przez Uczestnika.
- Po upływie okresu opisanego w ust. 1, Uczestnik traci Punkty, których ważność wygasła (które uzyskane zostały przez Uczestnika wcześniej niż 180 dni) bez możliwości późniejszego ich wykorzystania oraz wymiany na środki pieniężne lub inne przedmioty.
- Punkty zebrane przez Uczestnika nie podlegają wymianie na gotówkę, vouchery zakupowe lub jakiekolwiek inne formy rekompensaty.
- Punkty zebrane przez Uczestnika nie mogą być przeniesione na innych Uczestników.
-
CZAS TRWANIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 01.11.2023.
- Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie - z zastrzeżeniem że:
- Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 1 miesiąc wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie punktów na dotyczasowych warunkach.
- Organizator umożliwi Uczestnikom wymianę uzyskanych punktów na produkty lub na korzystania z rabatu.
- W przypadku zakończenia Programu Lojalnościowego - niewykorzystane punkty tracą moc i nie mogą być w żaden sposób wykorzystane.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Programie Lojalnościowym - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty
-
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
- Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
- Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
- przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłoszonymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, dostawcy usług marketingowych, firmy księgowe, firmy obsługujące płatności, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
-
REKLAMACJE
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji - w szczególności:
- w formie pisemnej na adres: LynNails Sp. z o.o., ul. Marywilska 44 lok. C156-C160, 03-042 Warszawa lub
- pocztą elektroniczną, na adres: sklep@lyn.pl
- Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji - w szczególności:
-
POSTANOWIENIE KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. W takim przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji - na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.
- Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
- W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora.
- Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr