


REGULARMIN PROMOCJI
"STAŁY KLIENT - 10%"
-
WARUNKI OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki uczestniczenia w promocji "Stały Klient" (dalej jako Promocja).
- Promocja prowadzona jest wyłącznie pod adresem www.lyn.pl (dalej jako: „Sklep internetowy”) i jest skierowana do wszystkich Klientów Sklepu Internetowego.
-
DEFINICJE
- Organizator - LynNails Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marywilska 44 lok. C156-C160, 03-042 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000687629, kapitał zakładowy 50 000,00 PLN, (pięćdziesiąt tysięcy złotych) wniesiony w całości, REGON: 367864822, NIP: 5242836578.
- Uczestnik - osoba, która spełnia warunki uczestniczenia opisanym w zasadzie Promocji.
- Administrator danych osobowych – LynNails Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Marywilska 44 lok. C156-C160, 03-042 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego nr KRS 0000687629, kapitał zakładowy 50 000,00 PLN, (pięćdziesiąt tysięcy złotych) wniesiony w całości, REGON: 367864822, NIP: 5242836578.
-
ZASADY PROMOCJI
- Każdy Uczestnik Promocji musi spełniać jednocześnie dwa warunki:
- Zakładanie konta Klienta w Sklepie Internetowym
- Zapisanie się do Newsletter oraz potwierdzenia jego zapisania się.
- W chwili zapisania się do Newsletter, Uczestnikowi przydziela się 200 punktów lojalnościowych, które uprawniają do otrzymania stałego rabatu 10%.
- Punkty lojalnościowe wymienione w ust. 2 mają ważność przez 180 dni.
- Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne. Uczestnik może w każdej chwili rezygnować z Promocji, wysyłając prośbę rezygnacji na adres sklep@lyn.pl.
- Promocja zostaje wprowadzona na czas nieokreślony, począwszy od dnia 01.11.2023. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia Promocji bez uprzedzania.
- Każdy Uczestnik Promocji musi spełniać jednocześnie dwa warunki:
-
REKLAMACJE
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Promocji, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji - w szczególności:
- w formie pisemnej na adres: LynNails Sp. z o.o., ul. Marywilska 44 lok. C156-C160, 03-042 Warszawa lub
- pocztą elektroniczną, na adres: sklep@lyn.pl
- Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
- W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Promocji, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji - w szczególności:
-
POSTANOWIENIE KOŃCOWE
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. Nowe warunki Promocji obowiązują w dniu ich publikacji.
- Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
- W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
- Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.