Polityka zwrotu i reklamacji

I. Zwroty

  1. Rezygnacja i odstąpienie od umowy sprzedaży:

    Jeśli zakupiłeś(aś) za pośrednictwem naszego sklepu internetowego nasze towary jako Konsument (dokonałeś(aś) zakupu, który nie był związany z prowadzoną przez Ciebie działalnością gospodarczą lub zawodową), możesz odstąpić od umowy zakupu bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru.

    W celu skorzystania z tego uprawnienia, prześlij do nas oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Formularz zwrotu znajdziesz w paczce z Twoim zamówieniem i możesz je wysłać w jeden z poniżej podanych sposobów:

    1. przez stronę Zwrot zakupu za pośrednictwem platformy Furgonetka.pl
    2. w formie pisemnej na adres naszej siedziby, tj.:

      LYNNAILS Sp. z o.o.
      ul. Marywilska 44 lok C156-C160
      03-042 Warszawa

    3. w formie mailowej na adres: sklep@lyn.pl

    Dla zachowania wskazanego wyżej terminu na odstąpienie od umowy, wystarczy wysłanie oświadczenia, w dowolnej formie przed upływem tego terminu.

    Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ta uważana jest za niezawartą i otrzymane od Ciebie płatności zostaną zwrócone.  

  2. Zwrot bez podania przyczyny

    W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 7 dni, a w każdym przypadku nie później, niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

    Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania.

    Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu.

    Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

    Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

    Pamiętaj również, że uprawnienie do odstąpienia od umowy nie przysługuje, w odniesieniu do umów zakupu towarów, które sprzedawane są w zapieczętowanym opakowaniu, po otwarciu którego, towar nie może zostać już zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

    Szczegółowe informacje zawarte są w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t. j. Dz. U. z 2019 roku poz. 134), która jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną, dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

II. Reklamacje

Jeżeli zakupione przez Ciebie Towary okazały się wadliwe lub też realizacja umowy przebiegła niezgodnie z naszym Regulaminem, możesz złożyć reklamację w jeden ze sposobów podanych niżej:

  1. w formie pisemnej przesłanej na adres naszej siedziby, tj.:

    LYNNAILS Sp. z o.o.
    ul. Marywilska 44 lok C156-C160
    03-042 Warszawa

  2. w formie mailowej na adres: sklep@lyn.pl

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, możesz skontaktować się z nami pod numerem: +48 798 89 99 89

Jako sprzedawca odpowiadamy za wady towaru, jeśli zostaną one ujawnione w terminie 2 lat od dnia zawarcia umowy zakupu lub doręczenia przesyłki, a także za wszelkie wady związane z realizacją umowy.

Aby sprawnie rozpatrzeć Twoją reklamację, zalecamy dołączenie następujących danych: imię i nazwisko, adres, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji wraz z numerem zamówienia, wskazanie Twojego żądania, okoliczności związane z reklamacją, data stwierdzenia wady oraz, o ile to możliwe, zdjęcie wady.

Po zgłoszeniu reklamacji, otrzymasz od nas szczegółowe informacje o dalszych krokach postępowania. Jeżeli zostaniesz poproszony o odesłanie reklamowanego towaru, pamiętaj o jego zabezpieczeniu w sposób uniemożliwiający powstanie uszkodzeń podczas transportu. Prosimy również o dołączenie formularza reklamacji.

Do złożonej przez Ciebie reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojej wiadomości o reklamacji lub od dnia odebrania przez nas reklamowanego produktu, jeśli jego otrzymanie jest niezbędne do rozpatrzenia reklamacji.

Przy składaniu reklamacji przysługuje Tobie prawo do żądania:

  1. usunięcia wady albo
  2. wymiany produktu na produkt wolny od wad albo
  3. obniżenia ceny zakupu albo
  4. odstąpienia od umowy zakupu

Szczegółowe informacje dostępne są w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2018 roku poz. 1025 z późn. zm.).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium